20-08-2008

Altijd maar beter

Andinatel, onze telefoonmaatschappij, voert nu campagne met het goede nieuws dat ze de factuur ook naar je thuis kunnen sturen. Je bent niet meer verplicht om in hun kantoor uren in de de rij te gaan staan om de maandelijkse factuur te betalen. Een vooruitgang is dat voor deze publieke organisatie.
We zijn bij Andinatel langsgeweest om te vragen of ze ons ook van internet kunnen voorzien. Blijkt van niet. Voorlopig niet in onze buurt. We zouden trouwens een hele papierenwinkel moeten in orde brengen. En dan nog, het zou gaan over een internetverbinding via de telefoonlijn. We zijn vervolgens maar naar een privebedrijf, TV Cable, geweest.
Wat viel wel op? Je mag je mening uiten over de manier waarop je bediend wordt. En dat viel wel mee. Je mocht kiezen tussen 'uitstekend', 'heel goed', 'goed' en 'slecht'. Meer positieve keuzes dan negatieve. Ik vroeg de dame of ze blij zou zijn met een 'heel goed'. 'Ja', antwoordde ze. Zo kan het volgende keer nog beter.
Stijn

Geen opmerkingen: