01-12-2008

Zullen we eens quizzzzen?

Vanmiddag liep ik op weg naar het werk langs een vreemd tafereel: een aantal honden die op een braakliggend terrein vastgebonden zaten. Aan een mevrouw die in de buurt was, vroeg ik wat uitleg. Aan jou om te raden wat haar verklaring was...

A. De honden worden er achtergelaten door hun baasjes. Een camionette met de slogan 'Deze honden gaan naar de hemel' komt hen ophalen en de diensten van de gemeente brengen de dieren om.

B. De honden worden door een soort 'babysit' - of beter: 'dogsit' - opgevangen tijdens de dag. De begeleiders gaan ermee wandelen, maar lassen hier een pauze in.

C. De honden wachten tot hun baasjes toekomen. Het gaat hier over een hondenschool. Ze leren dus goede (mensen)manieren.
Stijn

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik ga voor antwoord C

Anoniem zei

Ik vrees het antwoord A !


Stijn, ge hebt mijn adres voor de hoofdprijs naar toe te sturen ;-)

Anoniem zei

Dankjewel, trouwe blogbezoekers! Het spijt me, Koen, maar deze keer val je niet in de prijzen. Volgens mij is Anne-Sophie je aan het inhalen. De mevrouw die we spraken, had het over een hondenschool. Maar antwoord A had misschien ook gekund. Anneleen zag in de buurt waar ze lesgaf de beschreven camionette met bijhorende tekst voorbijrijden. Naar het schijnt worden er straathonden van de straat geplukt.
En het 'dogsitten' had voor mij ook nog gekund. Af en toe zie ik hier jonge gasten die met meer dan 5 honden aan de leiband op stap gaan. Anne-Sophie, je verdient een prijs. Die zullen we in België overhandigen...

Anoniem zei

yippie! (geen hond aub)