06-01-2010

Galapagos. Mensen.

Vooraleer we de dierenwereld induiken, stel ik eerst de mensen voor die ons vergezellen op de boot. We leven voor enkele dagen met 4 Japanners (op het einde van de bootreis kan ik nog steeds niet 'smakelijk' zeggen in het Japans), 6 Zwitsers (die zoeken altijd andere landen met bergen op tijdens hun vakantie. Ecuador dus.), 2 Gringas (we doen steeds verrast als Noord-Amerikanen meevallen), en 10 bemanningsleden (!).


In Galapagos vergroei je met je fototoestel. Heb ze niet geteld, maar ik zal wel meer dan 1000 foto's en een 20-tal filmpjes hebben.

Ik smeek om zelf nog eens op de foto te staan. Het is voor mij steeds een moeilijke oefening in het poseren. Kan op dat vlak wat leren van de zeeleeuw.

En dan toch wel de moeite, bijna zo interessant als de dieren: enkele 'locals' op de eerste januari.
Roes op bank
Roes op voetpad
Roes tegen boom
Stijn

1 opmerking:

Anoniem zei

duizend foto's? Heb je ook nog gewoon gekeken? En "smakelijk" in het Japans? Probeer in het Pools:
smacznego (uitspr. smatsjnego, klemtoon op 'ne').
Merci pour la revue!