16-05-2012

Gastartikel van Pepijn

Lieve Anneleen, Stijn en rots Kasper,

Ecuador, Quito een plek niet echt onbekend voor mij maar daardoor niet met minder vrees in het vliegtuig. Zonder Meike en Tygo zonder huis op de pasaje Yuapi dat voelt dan toch weer vreemd... Tussen de wolken door vlagen van Quito, het gevoel van vreemd valt meteen van me af zodra de wielen het vliegveld raken. Thuis is het gevoel, op naar Anneleen en Stijn, de berg op en ik zie het huis al weer staan. Als of ik niet weg ben geweest, zonder familie toch thuis voelen..... Dit is een bijzonder gevoel maar zeker ook waardevol en past volledig bij de herinneringen aan jullie in Ecuador. Hier hebben jullie toch geen onbelngrijke rol gespeeld in de plezier die we gehad hebben. Zeer bijzonder is het feit dat ik nu ook de kans had om de zo ontzette grote verandering van bij te mogen beleven. Senor Kasper wat een mooie man en wat een relaxte ouders! Heerlijk om ook dit te hebben meegemaakt Het ziet er allemaal heel professioneel uit alsof het niet anders geweest is. Een stuk tevredenheid lekker aan de borst vqn mama.. ach ja wat kan je ook verwachten! Heel erg bedankt voor  het fijne verblijf en hopelijk tot weer snel en zeker aan het strand in Belgie!

Heel veel liefs,
Pepijn
Pepijn enkele weken terug in Ecuador.

Geen opmerkingen: